ارائه خدمات پشتیبانی
ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات و ارائه پشتیبانی برای خدمات، یکی از مهمترین ویژگیها برای مشتریان و اصلیترین ویژگی برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان است. خیلی از شرکتهای باربری پس از اتمام کار یا حتی در حین انتقال، هیچ مسئولیتی در قبال مشتری و کالای او عهدهدار نیستند. برای مثال اگر وسیلهای مفقود شود، دیگر پاسخی از آن سمت دریافت نخواهید کرد.
اما بالعکس با توجه به افزایش رقابت کاری، خیلی از شرکتها این خدمات را تحت یک مزیت رقابتی در نظر گرفته و در تلاشاند که بهترین خود را در قبال نیاز مشتری میان بگذارند. در این سالها، اگر شرکتها خدمات پشتیبانی ضعیفی در نظر داشته باشند، شانس زیادی در اولویت انتخابی مشتریان نخواهند داشت.
شرکت باربری تندر ایرانیان به عنوان یکی از با سابقهترین شرکتهای فعال در این حوزه، با در نظر گرفتن این نکته و ضمن توجه به نیاز تمامی مشتریان، خدمات پشتیبانی خود را در دو زمینه ارائه میکند. ابتدا پشتیبانی جهت ثبت سفارش و پاسخگویی تلفنی که عزیزان بتوانند درخواستهای خود را جهت جا به جایی اعلام کنند و از مشاوره تخصصی بهرهمند شوند و سپس پشتیبانی حمل کالا در بهترین شرایط و مسئولیت در قبال مشتری و اسباب او در قالب ارائه خدمات باربری با کیفیت.